Elastyczny, zrywny a jednocześnie przyśpieszający tak, aby pasażerom przypadkiem obiad nie wrócił. Możliwe, że jest to spowodowane wielkością autka, niemniej jednak fakt przyśpieszania głównie odnotowuje się w lusterku wstecznym - a nie przez efekty specjalne zwiżane z przewracaniem się ostatniego posiłku.
3,0
Skrzynia biegów
mogłaby być lepsza - szybka (sportowa) zmiana jest dość trudna - biegi czasem nie wchodzą
3,0
Układ jezdny
Wielkość i szerokość auta robią swoje - 180 km/h w intensywnym deszczu na autostradzie (z tempomatem) w żaden sposób nie powoduje odczucia niepokoju.
Komfort
3,0
Widoczność
kombi - więc tył jest baaaardz daleko... na tyle daleko, że po przyciemnieniu szyb nie zauwazyłem większej różnicy :)
2,0
Ergonomia
brak uchwytów na kubki z przodu !!!!!
w pierwszej chwili pomyślałem - a może wtedy jeszcze ich nie stosowali - ale przecież takie uchwyty na kubki są z tyłu... więc można było zrobić je również z przodu...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo wydajna klima - nawet pomimo faktu, że to autobus (kombiak)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
a czego można się spodziewać po 2,5 V6 - to nie jest z założenia auto ekonomiczne :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jestem drugim właścicielem - i niestety pojawiają się problemy z elektryką...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 ST 200 205KM 151kW
[l/100km]