Osiągi świetne, spalanie, przy tej pojemnoiści - bardzo zadowalające, Bagażnik i komfort - siuper. Zawieszenie - za miękkie, zbyt kiepskie hamulce dla takiej mocy silnika. Dla osób lubiących błyskotliwą jazdę... troszkę niebezpieczny - za duży i za ciężki. W porównaniu z mondeo o pojemnoisci 1800 to auto dwukrotnie zadowalające, zwłaszcza z takim wyposażeniem
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowite osiągi, brak problemów z silnikiem
4,0
Skrzynia biegów
Standardowe uszkodzenie synchronizatora 3-go biegu, poza tym perfekt
2,0
Układ jezdny
za miękkie zawieszenie, podsterowność, buja jak w karocy. Świetnym rozwiązaniem są samopoziomujące tylne amorki.. jednakże cena jednego - 1500 zł, Sachs padł po 15 tyś.
Komfort
2,0
Widoczność
Kiepska widoczność do tyłu i zza maski do przodu (kolor srebrny), podgrzewana przednia szyba pogarsza znacznie widoczność o zmroku
5,0
Ergonomia
pakowny, poręczny, wygodny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
średniawo...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonale.. można zmieścić słonia lub cinquecento do bagażnika
4,0
Wyciszenie
Poprawiono wyciszenie.. jest w miarę przyzwoity
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu można dywagować... zaczyna być ekonomiczny przy 130 km/h na trasie - 7,5 l 160 km/h - 9l, 210 km/h - 16l (nie dużo) góry 80km/h przy sppokojniutkiej jeździe 6,4 l - niewiarygodne. Dynamicznie po mieście (standardowa jazda) - 11,5 l. ŚREDNIO (l zdecydowanie oszczędniejszy niż z silnikiem 1800
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre rozwiązanie dla potrzebujących przestrzeni bagażowej, jednakże absolutnie nei jest to auto wyścigowe.. silnik jak rakieta... zawieszenie jak karoca, nadaje się tylko do jazdy po dziurach.