Dynamiczny zwłaszcza jak ruszy się od 4000 ob/min a jedyną wadą jest jego głośność od około 125 - 130km/h
4,0
Skrzynia biegów
trochę problematyczne włożenie pierwszego biegu zwłaszcza zimą.
5,0
Układ jezdny
Tutaj nie powiem nic złego bo na naszych drogach nie wymieniać niczego po prostu się nie da. Raz na rok obowiązkowo i nie trzeba oryginałów. Samochód mam 4 lata i na razie raz porządny remont przodu. Tył nie ruszany i wszystko gra.
Komfort
3,0
Widoczność
Za bardzo opada tył. Przez to nie widać co się dzieje za samochodem, ale tylko daleko. Trzeba się przyzwyczaić do częstrzego zerkania w lustra boczne.
4,0
Ergonomia
Na gazie pali mi przy średniej jeździe 110-120
około 9 - 10l/100km Z pełnym ładunkiem + 4 osoby z zatankowanym niepolskim gazem (Słowacja - Chorwacja ) na autostradzie przy 130km/h spalił 10.5l. To całkiem nieźle. Samochód zaczą więcej palić w Polsce. Widać jak na dłoni jakość naszego gazu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się grzeje i utrzymuje stałą temperaturę silnika, czy to przy +30 czy -30.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak podłokietnika to koszmar na długich trasach ale wtedy chyba o tym w europie nie myślano
3,0
Wyciszenie
Przy małych prędkościach ok ale przy ok 130 głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja nie miałem żadnych usterek. Jeździ a do warsztatu jeżdże sam raz na rok i co trzeba to wymieniam ale nie na gwałt. Wymiany dotyczyły układu zawieszenia i paska rozrządu!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 112KM 82kW
[l/100km]