Kilka razy już byłem ściągany przez pomoc drogową. Na remonty przez 1,5 roku uzytkowania wydalem juz równowartość zakupu (jak go kupowałem to wbrew pozorom nie był to szrot).
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Niestety polskie drogi dają o sobie znać - częste naprawy elementów gumowych (oryginelne są znacznie trwalsze - ale niestety również znacznie droższe). Poza tym dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Źle zwłaszcza powyżej 130 km/h
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 15/ średnio 13,5/ minimalnie 10 (jak na takie auto wydaje mi się że za duzo
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód bardzo tani w zakupie - ale niestety drogi w utrzymaniu.
Obecnie nie stać mnie na zakup innego samochodu więc męczę się z tym. Z perspektywy czasu to należało go zostawić w rowie po pierwszej awarii. Ponieważ mam Autocasco - cały czas mam nadzieję że ktoś go ukradnie - ale gdzie tam. Takiego bubla trudno się pozbyć. Ceny oryginalnych części - lepiej nie pisać.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas coś się psuje (niedziałają el. szyby, połamene kratki nawiewów) i cała masa drobnych awarii których nie sposób nadążyć usuwać.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik bierze olej podobno to standard w Zetecach. Ja na remont silnika (min,.. zawory, regeneracja głowicy, i masę innych rzeczy wydałem kilka tys. PLN). Niezliczona ilośc remontów zawieszenia.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 112KM 82kW
[l/100km]