Silnik mało elastyczny poniżej 2tys. obrotów(typowe dla diesla forda),powyżej równo ciągnie,ogólnie dobra,trwała konstrukcja
4,0
Skrzynia biegów
Haczy 1 bieg,szczególnie gdy zimny silnik,ogólnie OK
5,0
Układ jezdny
Świetne prowadzenie niezależnie od obciążenia,trochę twarde,dość trwałe,w moim do wymiany nadają się już tuleje wahaczy,koszt z ustawieniem geometrii około 300pln
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi bardzo szybko.Klima automatyczna w mieście odczuwalnie zabiera kilka KM,w trasie nie wyczuwalne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko czynności eksploatacyjne(płyny,filtry,paski,itp.).Wymieniłem także tarcze ham. i klocki z przodu(cena za kpl.250pln)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]