Silnik
: bardzo dobry silnik, duża moc - przydatna przy wyprzedzaniu. Bardzo dobre wyposażenie jak na ten rok.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: nadkola tył, listwy zbierające
4,0
Całokształt
Jak na tą cenę super bryka - w wyposażeniu GHIA mam 4 poduszki, klime półautomatyczną, abs, esp, podgrzewane fotele welur, elek. regulację fotele kierowcy w górę, regulację kierownicy tak i siak, komputer pokładowy, podgrzewana przednia szyba - fajna sprawa w zimę, ogromny bagażnik, 3 lampki w podsufitce kierowcy pasażera tył oraz bagażnika z wyłączeniem czasowym 12 sek., oświetlenie na nogi przy wsiadaniu- czasowe, sterowanie radiem przy kierownicy i to wszystko za 6 tyś. Wygląd samochodu taki sobie, przednie światła wyglądają jak rozciągnięty stanik. Ładna deska, na pewno ładniejsza niż w mk3.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, mocny, szybko wkręca się na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Automat, biegi zmieniają się płynnie bez większych szarpnięć - trochę trzęsie na światłach.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Małe lusterka, ogólnie widoczność dobra, nawet przez tylną szybę korzystając z lusterka wstecznego.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bardzo dobrze, nie ma problemu z zaparowanymi szybami. Szkoda, że nie można ustawić w zimę temp. 10 czy 15C, minimum 18 C trochę za ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuużo miejsca, są schowki na drobiazgi, fotele średnie.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na to wyposażenie bardzo tani.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sypią się listwy zbierające szyb (parapety), duża rdza w nadkolach (tył).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 24V 170KM 125kW
[l/100km]