Silnik
: Po remoncie głowicy auto nie do poznania. Kocham to auto po prostu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Łatanie podłogi to udręka ale porządna konserwacja powstrzyma rudą na trochę
5,0
Całokształt
Przez sentyment do auta kupiłem benzynę zamiast diesla. Gdyby nie poprzedni właściciel który bardzo zaniedbał auto było by to auto bez dodatkowych kosztów typu wymiana zawieszenia, remont głowicy, zmiana wnętrza. Tak czy inaczej auto odwdzięcza się za koszty które włożyłem. Moim zdaniem jak jest okazja kupić auto zadbane to brać
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność znakomita, osiągi tym bardziej a ochota na paliwo zależy od ciężaru nogi
4,0
Skrzynia biegów
Po latach wyrabia się luz na drazku zmiany biegów, po za tym bardzo precyzyjnie zmienia biegi. Przydał by się 6
5,0
Układ jezdny
Auto świetnie się prowadzi, trzyma się jezdni jak Cygan zasiłku
3,0
Karoseria
Gdyby nie oszczędność producentów na zabezpieczeniu antykotozyjnym było by idealnie
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko świetnie widać
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne ogrzewanie i klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Znakomita
4,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach obrotowych zaczyna być niemilo
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli auto nie wymaga wkładu finansowego to tylko paliwo, filtry i olej
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cenę nie kupi się tak dobrze wyposażonego auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Centralny zamek potrafi płatać figle.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wypalony zawór na 3 cylindrze w aucie który nie widział nigdy LPG na oczy. Dziwna sprawa. No a cena za remont głowicy nie zachwyca
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 130KM 96kW
[l/100km]