Przy tym komforcie da się przymknąć oko na mankamenty
Wrażenia
4,0
Silnik
Z lekkim opóźnieniem wchodzi na obroty, mógłby generować mniejszy hałas. Bezproblemowo znosi duże przebiegi
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Praktycznie co roku trzeba coś wymieniać w przednim zawieszeniu, chyba zaczyna padać przekładnia kierownicza, hamulce brzytwa.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu ok, do tyłu gorzej.
4,0
Ergonomia
Fordowski włącznik świateł awaryjnych z uporem maniaka montowany nad kierownicą
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bajka, wiozłem grzejnik dł. 2,4 m z zamkniętą klapą!
4,0
Wyciszenie
Silnik lubi żeby go słyszano, słychać szum szerokich opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą wielkość i masę (1600kg) nie jest źle. Na ogól w mieście mieszczę się w 10 litrach. Ceny części oryginalnych drogie, ale z zamiennikami nie ma problemu. Rozrząd 800 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Denerwujące drobiazgi: centralny zamek, korozja na stykach elektrycznych, tłumiki, luzy na kierownicy, klekocące klocki hamulcowe z tyłu (kupujcie tylko oryginały), słabe zderzaki - łatwo pękają nie spełniają swojej roli, korozja tylnych nadkoli
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiódł. Szykuje się wymiana maglownicy (nowa 1800, regenerowana 900 plus robocizna).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 130KM 96kW
[l/100km]