Bardzo porządne i wygodne auto za niewielkie pieniądze. Moje auto było już w Amsterdamie, Pradze, Berlinie i Chorwacji i wiem że można na nim polegać. Jak się dba - jeśli nie - można się naciąć. Niektóre części potrafią kosztować sporo (np.amortyzatory tylne do Kombi). Nie można oszczędzać na instalacji LPG i założenie instalki z mikserem może generować kłopoty. Generalnie od pierwszego wejścia do auta czujemy się jak u siebie, no i mięciutki welur...
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 wystarcza, ale po włączeniu klimy moc wyraźnie spada, głośność OK
3,0
Skrzynia biegów
Za długie biegi!!!! Za długie biegi!!!! Za długie biegi!!!! Za długie biegi!!!!
4,0
Układ jezdny
Pewne prowadzenie, tylko czasem troche głośno po najechaniu dziury
Komfort
5,0
Widoczność
Kombi- Super, widać wszystko i wszędzie
5,0
Ergonomia
Absolutnie żadnych zastrzeżeń. WZÓR do naśladowania. Wszystko pod ręką i intuicyjnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie wiem jak Ford to robi - w zimie grzeje prawie od razu po uruchomieniu, w lecie z klimy na wyjściu jest -2 - mierzyłem termometrem, trzeba uważać żeby się nie przeziębić i nie szaleć z ustawieniem klimatronika na LO :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo Dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
Tak sobie, są lepsze, jednak więcej jest gorszych
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zakup - tani jak cukierki,
Części - OK,
Miasto - 13-14 LPG
Trasa (do 180km/h Niemcy) - 10,5 LPG
Trasa (Polska) - 9,5 LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma większego i bardziej komfortowego auta za tą cenę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 130KM 96kW
[l/100km]