duży, wygodny, niezawodny acz skromny samochód. auto nie dla frajerów szukających BMW, ale dla kogoś kto szuka dobrego narzędzia do jeżdżenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
bez zarzutów, a na dodatek tani w eksploatacji: wymiana rozrządu - komplet z paskiem napinaczami, robocizną: 400zł.
igła, silnik po 150tys - żadnych oznak zużycia. bardzo solidna konstrukcja.
4,0
Skrzynia biegów
jest ok, nie chodzi jak w japońcach, ale nie chodzi też jakoś dokuczliwie, generalnie jak ktoś chce mieć w tym zakresie komfort - polecam AUTOMAT :)
5,0
Układ jezdny
trzyma się drogi jak przylepiony, Ford robi świetne zawieszenia... ma ostatecznie doświadczenia w rajdach.
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutów.
5,0
Ergonomia
bez zarzutów, wszstko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak to w Fordach: szybko się nagrzewa, a w lecie klima - bez zarzutów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no cóż... bagażnik OOOOOOGROOOOMNY :)
tylna kanapa szeroka.
5,0
Wyciszenie
bardzo komfortowo, daje przyjemność z jazdy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu wszystko zależy jak się jeździ. przy spokojnej jeździe - bardzo wdzięczny (ok7l na trasie), gorzej - gdy jeździ się szybko (160-170km/h) i dynamicznie - wtedy to już i 10 łyknie...
5,0
Stosunek jakość/cena
za 10tys. można kupić wygodne, niezawodne i praktyczne auto. znajomym - polecam, nieznajomym - radzę VW i Ople ... w końcu tam w warsztatach też muszą z czegoś zyć!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto miało konkurować z klasą wyższą, takie też robi wrażenie, choć wygląd ma nieco archaiczny - samochód solidny, nic się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 115KM 85kW
[l/100km]