nie jest źle, ale mogło być lepiej. są lepsze auta w tej klasie. kiepski diesel. nie psuje sie póki co jakoś mocno
Wrażenia
3,0
Silnik
ogólnie kiepski. poczynając od dynamiki.. nie jedzie to zbytnio. odpycha sie jako tako na pierwszych 3 biegach, ale robi to wolno. jedzie w zakresie 2-3,5tys rpm więc, kiepska elastyczność. nie ma ochoty w ogóle sie wkręcać pow 3.5tys 4tys to max. kultura pracy taka sobie. dźwięk nieprzyjemny. turbodziura bardzo mocno odczuwalna. do 2tys praktycznie brak reakcji na gaz. ratuje go jedynie niskie spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
pracuje spoko, choć do japońskich konstrukcji jej brakuje. lepiej niż w octavii czy golfie. biegi wchodzą lekko i dość precyzyjnie. zestopniowanie ok choć i tak trzeba sie namachać bo silnik mało elastyczny.
5,0
Układ jezdny
dla mnie bardzo fajnie. dla niektórych może być za twardo (do tego koła 15stki), ale po zakrętach śmiga miło. bardzo precyzyjny i szybki ukł. kierowniczy, niezłe hamulce, choć bez abs\'u
Komfort
4,0
Widoczność
nie przykładam duzej uwagi, ale ok. do tyłu kiepsko ale to normalne w liftach
5,0
Ergonomia
nic nie brakuje. fajne sterowanie radiem spod kierownicy i el. reg wysokości fotela oraz + za regulację kiery w poziomie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic nie brakuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedze wygodnie a mam prawie 190cm. regulacja wszystkiego w odpowiednim zakresie. mogło by być niżej, ale to już japońskie skrzywienie :)
4,0
Wyciszenie
silnik głośny, ale reszta budy cicha
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 6/100 przy średnio oszczędnej jeździe więc spoko
4,0
Stosunek jakość/cena
na szczeście tanie w zakupie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zapowietrzona pompa
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zablokowane łożyska na altku - zatrzymanie auta na drodze.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]