Inne
: WSZYSTKO! nie sadzilem ze to auto moze dac mi tyle frajdy i satysfakcji. Spory zapas mocy pod maska, mega wygodne fotele RECARO, wbrew pozorom niewielkie spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: niestety na nadkolach wychodzi pewna ruda pani
Silnik
: koszta raczej przy nim sa wysokie
Inne
: roznie to bywa z instalacja gazowa, V-ka raczej jej nie lubi
5,0
Całokształt
Osiągi bardzo dobre, komfort jazdy dzieki fotela RECARO wysoki, ceny czesci nie przerazaja nieco gorzej jesli chodzi o kwestie silnika lub czesci blacharskie i szczegoly typu jakies zaslepki z ktorymi ciezko o dostepnosc... i najwazniejsze... to auto posiada dusze ;) jest to moja Smerfetka ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
ceny nie sa az tak wygorowane jak mogloby sie wydawac auto raczej nie sprawia klopotow, pomimo ze musialem poniesc wysoki koszt wymiany silnika ze wzgledu na nieuczciwego poprzedniego wlasciciela ktory wcisnal mi auto zrobione na aby aby
4,0
Skrzynia biegów
czasami jedynka ciezko lub wsteczny.
4,0
Układ jezdny
delikatny luz na kierownicy
Komfort
5,0
Widoczność
dzieki fotela RECARO jazda jest bardzo przyjemna dla kierowcy i pasazera, zas z tylu jest juz nieco miejszy komfort ale jest to auta raczej z pazurkiem wiec nie oczekujmy za wiele. Nie ma problemu przy wyprzedzaniu nie trzeba sie bac ze auto sie nie zbierze
4,0
Ergonomia
Mimo sporego silnika i duzej mocy nie jest az tak paliwozerny. Spalanie w przedziale 9-10l/100km na benzynie, zas na gazie na trasie wezmie 9-12l/100km wiec jest dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chodzi bardzo dobrze w aucie szybko sie nagrzewa, szkoda tylko ze nie ma dodatkowych nawiewow z tylu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i pasazera jest bardzo wygonie i komfortowo, dla pasazerow juz troszke gorzej ale nie jest zle
3,0
Wyciszenie
no tutaj akurat mogloby byc lepiej, nie jest zle, ale mogloby byc lepiej. Mozna oczywiscie samemu wyciszyc auto no ale to juz jakis koszt trzeba poniesc.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny porownywalne do zwyklej v-ki jesli chodzi i wcale nie sa szczegolnie wysokie no gorzej jesli chodzi o silnik i cos co wystepuje tylko w wersji ST200 wtedy ceny moga byc wyzsze, a zawieszenie ok. No i jesli chodzi o lakier czy czesci blacharskie to moze byc wyzsza cena ze wzgledu na kolor Racing Blue jezeli w takim wlasnie kolorze masz ST200
5,0
Stosunek jakość/cena
wedlug mnie auto naprawde warte swojej ceny! Gdy przed kupnem podjechalem do stacji diagnostycznej facet powiedzial ze to auto warte jest 4 tysiace, tak ale zwykle mondeo a to jest ST200 i jest warte duzo wiecej ;) naprawde warte swojej ceny na chwile obecna w granicach 10tys. i za te pieniadze mamy auto wygodne z duzym zapasem mocy - sportowa limuzyna za male pieniadze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pomimo ze po krotkiej chwili uzytkowania auta przyszlo mi wymienic serduszko mojej Smerfetki to wszystko chodzi jak nalezy jedynie olej i czesci ktore ze wzgledu na eksploatacje wymagaja wymiany. Wsiadam ruszam w trase i nie boje sie ze spotka mnie jakas niespodzianka ;) to auto ma dusze ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w moim przypadku byl to silnik, ale te niespodzianke zrobil mi poprzedni wlasciciel ktory ukryl te wade i zrobil auto na aby aby
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 ST 200 205KM 151kW
[l/100km]