Inne
: klimatyzacja przestająca działać raz do roku
Karoseria
: korozja tylnich nadkoli...
Układ elektryczny
: elektryka szyb (przyciski ciężko działające)
4,0
Całokształt
W cenie ok 6500zł nie kupisz nic lepszego i niepełnoletniego no i z takim wyposażeniem (wersja Ghia: pełna elektryka łącznie z fotelem, klima, welur...)
Wrażenia
3,0
Silnik
na gazie mimo sekwencji ospały, na benzynie zaczyna jechać od 4000obr... niby 130PS ale nie robi wrażenia.
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutów - nie jest to mercedes ale pracuje poprawnie, dobrze zestopniowana.
4,0
Układ jezdny
wytrzymały jak na polskie drogi. dobrze prowadzi się w zakrętach (lekka podsterowność) - do auta sprotowego jednak mu daleko.
Komfort
5,0
Widoczność
mała strefa \"martwa\" w lusterkach wstecznych - ogólnie ok
4,0
Ergonomia
przełączniki rozmieszczone intuicyjnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
z klimą szyby szybko odparowują - pod warunkiem że działa...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająco do 190cm wzrostu
4,0
Wyciszenie
do 120km/h bardziej dokuczliwy jest szum powietrza. o dziwo nic nie trzeszczy (tapicerki, tylna pólka...)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawsze mógłby palić mniej (ale w końcu to nie Tico) - spalanie podane tylko na gazie (na benzynie tylko odpalam. koszty napraw tanie, w zakupie auto też jedno z najtańszych w swojej klasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
auto najlepsze ale z najtańszych...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cieżko działające przyciski od el. szyb, co roku przestaje działać klima (ubytek czynnika pomimo braku widocznej nieszczelności), łaczniki stabilizatora tył (do tej pory oryginalne fabryczne), pocenie się pokrywy zaworów (wymiana uszczelki pomamga na max 5tys km)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nie stanął w trasie, brak poważnych usterek...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 130KM 96kW
[l/100km]