Auto anglik służył mi wiernie przez 1 miesiąc 12 tys km w stylu GT i przegrzały się tylko hamulce było czym poszaleć palił gume jak mało który troche przypaliłem sprzęgło ale się nie dziwie nie czuć dołków silnik rakieta było czym sie powściekać zamykał szafę 240km/h POLECAM CHYBA KUPIE SOBIE takiego POLAKA
Wrażenia
4,0
Silnik
dobrze przyspiesza fajnie ryczy na wyższych obrotach
4,0
Skrzynia biegów
w miarę ale jak to w angliku manual to i żle wchodzą bo lewa ręka . Od głupot (palenie gumy wszarpywanie 2 i 3 lewarek miał luz ale na 3 piszczał
5,0
Układ jezdny
nie czuć dziur ale może to dlatego bo nigdy nie widział takich wertepów
Komfort
5,0
Widoczność
mimo ze w anglik to spokojnie wyprzedzałem
5,0
Ergonomia
dziwnie ale to ford
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
miałem klime ale mało używałem bo więcej pali
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
było dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
brak zastrzeżeń cicho nawet przy 180 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15/8 czesci nie wiem sam poszedł na dawce za 2,5 tys
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przegrzały się hamulce ale dostawał po zaworach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przyjchał z angli z promowiska 12h 200km/h nie schodziło na autostradzie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 130KM 96kW
[l/100km]