Zawieszenie
: Świetne właściwości jezdne, dzięki niezalężnemu zawieszeniu wahaczowemu z tyłu
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
1.6 to najmniejszy silnik w tym aucie. U mnie się sprawdzał, bo zazwyczaj jeździłem sam lub z drugą połówką. Przy większym obciążeniu tj. 4 osoby z bagażem pod dużą górkę- redukcja do 2biegu. Ale we dwoje na autostradzie spokojnie osiąga deklarowane 180. Kultura pracy typowa dla 16v =słaby dół, ożywienie powyżej 3000obr./min.
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, choć posiadacze vw marudzą że za ciężko chodzi, przyhacza, a piątka jest na nogach pasażerki. Ogólnie piąty bieg jest dłuuugi -także wyprzedzając redukujemy najpierw na 4
5,0
Układ jezdny
Resorowanie, komfort, właściwości jezdne, przyczepność i zachowanie w sytuacjach ekstremalnych na medal. Ford wyprzedził tym zawiasem swoich rywali. Najlepszym dowodem jest zastosowanie tego zawieszenia w focusach
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność ok
4,0
Ergonomia
światła awaryjne włącza się na kierownicy. jak chcesz komuś puścić dzięksa wyjeżdżając z ulicy to niezbyt fortunne rozwiązanie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez rewelacji. duży wpływ ma jakość zastosowanego płynu chłodniczego. dmuchawa jest niezbyt wydajna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
typowa średnia klasa z lat 90-tych
4,0
Wyciszenie
na typowym dla tańszych aut poziomie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa i ceny napraw w stosunku do wielkości, klasy i jakości auta są śmiesznie niskie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]