Samochód wpełni spełnia moje oczekiwania: dobrze radzi z holowaniem kempingu, jest niesamowicie przestronny, dobrze sie prowadzi, ma niezłe wyposażenie...
Wrażenia
5,0
Silnik
Mając poprzednio escorta diesla myślałem, że będzie troche telepał. A tu nic - wogóle nie słychać, że to diesel starej generacji! Elastyczność - dla mnie nadto wystarczająca. Ciężarówki wyprzedza sie bez stresu.
3,0
Skrzynia biegów
1,2,3 bardzo krótkie mają przełożenia, 4 w sam raz do miasta i mocnego wyprzedzania, 5 typowy nadbieg. Precyzja przełączania - przeciętna.
4,0
Układ jezdny
pewne prowadzenie, komfort zadowalający jadąc samemu, z pasażerami znacznie lepiej (sztywny tył na pusto). Układ kierowniczy pewny, aczkolwiek ma lekkie skłonności do gubienia kierunku na wprost.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na kombiaka przystało widoczność jest niezła.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki i tam gdzie być powinno. Jedynie denerwuje mnie el. regulacja lusterek na środku deski rozdzielczej!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ma sporo przestrzeni do ogrzania więc nieco to trwa, ale biedy nie ma - zimą nie zmarźniesz, latem się oziębisz (klima).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnustwo przestrzeni na nogi i nad głowami + potężny bagażnik! Przestrzeń wykorzystana wzorowo.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla jest doskonale! Do 2,5tys obrotów niemal nie słychac silnika, później nieuciążliwie podmrukuje. Głośno od powyżej 4 tys.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na wielkość samochodu do przyjęcia. Średnio w cyklu mieszanym (60% miasto, 40% trasa) spala mi średnio 7 litrów na 100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Swietny stosunek jakości do ceny. Duży, wygodny i wmiare niezawodny za rozsądne pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ocena dobra by nie zapeszać:) Regularnie serwisowany nie powinien przysparzać problemów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ocena dobra by nie zapeszać:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]