Jak na swoją masę i pojemność skokową zbiera się nie najgorzej, ale nie jest to z pewnością demon prędkości (max 180 na liczniku, czyli ok. 170 -175). Przy wyższych obrotach robi się oczywiście głośniejszy, ale do zaakceptowania. Problem robi się przy włączeniu kliamtyzacji. Żeby wyprzedzić, trzeba go trochę popiłować, zaczyna też szarpać i zachowuje się mało elastycznie. Dużym plusem jest bezawaryjność. Przy tak znacznym przebiegu nie zużywa WOGOLE oleju. NIe odnoowałem też usterek związanych bezpośrednio z silnikiem
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność-jak to w kombi - przez tylną szybę niewiele widać.
4,0
Ergonomia
Ogólnie spoko. Ale czemu nie ma możliwości otwarcia klapy tylnej ze środka pojazdu? GŁUPOTA! trzeba wyjąć ze stacyjki kluczyk i iść otworzyć tylne drzwi!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
śrenio z tym bywa. Trudno odpoarować szyby przy dużym deszczu. Nawiew na boczne przednie jest symboliczny. Sytuację poprawia podgrzewana przednia szyba.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak duże auto, przestrzeń nie jest zbyt komfortowa za równo u kierwocy, jak i pasażerów. Przy śrenim wzroście (do 180), jest super. Później już mniej przyjemnie.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli się nie ciśnie za bardzo (zmiana biegów przy 2 tys/min), to pali bardzo mało bez względu na porę roku, załadunek i klimatyzację - 5,5 l. Jak się na trasie jedzie na maxa - spali 6,1l. W mieście - ok. 8l. Jak na tę masę i rocznik, to należy to uznać za rewealcyjny wynik.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psują sie detale. W nadmuchu nie działa jeden ze stopni. Cześć spirali grzejnych w szybnie nie grzeje.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]