Strasznie palił jak było zimno, przy każdym dodaniu gazu z tyłu puszczał wielką czarną chmurę. Jednak z uszkodzoną turbosprężarką rozbujał te krowę do ponad 170km/h
4,0
Skrzynia biegów
Nie było co narzekać. Jak ktoś pierwszy raz wsiadł to nie czuł biegów.
2,0
Układ jezdny
Na kiepskich drogach ciągle się coś psuło w zawieszeniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie szyby, lusterka. Wiadomo
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak było naprawdę zimno to zanim go w środku rozgrzałem to już dojechałem na miejsce
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku można było rozbić namiot i rozpalić ognisko:D
4,0
Wyciszenie
No nie ma się co przyczepić.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo mi palił. Jeździłem głównie po mieście i ciężko było zejść poniżej 8 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A ciągle się coś psuło, Czy to w zawieszeniu czy w elektryce
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik zmarł. Po ok 20tys padł pasek rozrządu. No i jak się do niego blisko podchodziło to było słychać jak rdzewieje
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 88KM 65kW
[l/100km]