Układ hamulcowy
: żadnego fadingu!!! robiłem testy przed wymianą klocków, tarcz i płynu 150km/h - hamowanie awaryjne i tak 3 razy (ma ABS). auto na prawdę hamuje nawet za trzecim razem!!!
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Na niskich obrotach kiepsko, ale jak się rozkręci - to całkiem żwawy. Tak jak to w benzynowcach. Ja wolę diesle.
3,0
Skrzynia biegów
Niby wszystko oka, ale jakoś tak nieprecyzyjnie chodzi lewarek. Wcześniej miałem trzybiegowy automat z takim samym silnikiem. PORAŻKA!!! Jak wyprzedzasz TIRa, to musisz spojrzeć w kalendarz ile to czasu zajęło.
4,0
Układ jezdny
Dla mnie troszkę zbyt miękki, ale nie jest to przecież WRC
Komfort
5,0
Widoczność
Wersja kombi, żadnych czujników i żadnych kłopotów
5,0
Ergonomia
Siła przyzwyczajenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic i podgrzewana szyba przednia załatwiają sprawę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Auto z silnikiem benzynowym powinno być cichsze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzynka kosztuje, ale serwis u znajomego mechanika to radość dla kieszeni. Dużo tanich części nieorginalnych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Duże solidne auto za bardzo przyzwoitą cenę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poduszka silnika zaczęła grzechotać przy 70 tys., pojawiają się drobne wycieki oleju z silnika przy klapie zaworów -pocenie się silnika