Silnik
: Lubi się zapowietrzać, problemy z pompą paliwa
Układ elektryczny
: Świeci kontrolka ABS, nie świeci kontrolka ręcznego
2,0
Całokształt
Auto dość wygodne i duże ale już tutaj zalety tego samochodu się kończą. Koszty eksploatacji są bardzo duże, a naprawy przewyższają koszty zakupu. Nie polecam
Wrażenia
2,0
Silnik
Ma problemy z zapowietrzaniem się, co skutkuje gaśnięciem na wolnych obrotach.
4,0
Skrzynia biegów
Co do skrzyni to ciężko czasem wchodzi 1, poza tym ok.
4,0
Układ jezdny
Jeździ się stabilnie
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście pali około 7 litrów. Niestety ceny napraw są bardzo wysokie i przy roczniku 1994 psuje się niemal wszystko po kolei a naprawy przewyższają wartość samochodu.
2,0
Stosunek jakość/cena
Wydasz 2000zł za samochód a drugie tyle w niego wpakujesz.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psujące się drobiazgi to raczej rzadkość.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za to poważne usterki to katorga dla kieszeni. Odkąd go mam musiałem wymieniłem rozrząd 1000zł, Posypały się tulejki, sworznie i wymieniłem przewody hamulcowe co dało kolejny 1000zł (części + robocizna). Po jakimś czasie zaczęła cieknąć pompa paliwowa koszt 450zł + 100zł dojazdy do zakładu w Woźnikach Damiana Wolki, gdzie było najtaniej. Wszędzie mówili mi że za pompę wyjdzie koszt 1100zł. Po chwili spokoju zaczęła cieknąć przekładnia koszt używanej 150zł + 250 robocizna. Dodatkowo zgniły progi, są słabe zderzaki, wszystkie mam popękane (tak kupiłem), a ciężko znaleźć jakiś oryginał na szrocie a jak jest to w granicy 350zł, więc gra nie warta świeczki. Do tego świeci mi kontrolka ABSu i rozsypało się coś przy hamulcu ręcznym.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 88KM 65kW
[l/100km]