Jako kierowca lubiący duże, dynamiczne auta - polecam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo równo i cicho (słysze auta jadace przede mną), dzięki czemu można słuchać muzyki klasycznej :)
5,0
Skrzynia biegów
Inteligentna, bardzo płynnie zmienia biegi, elastyczna (tylko 3 biegi!). Nawet w pozycji Econo jak potrzebujesz więcej niż mocy (monituje pozycję pedału gazu) ciągnie dłużej na obrotach (Sport)
3,0
Układ jezdny
Nie mam zdania...
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, a dzięki podgrzewaniu przedniej szyby i lusterek w zimie zdrapywaczka jest zbędna. Oświetlenie rewelacja (xeonowe).
4,0
Ergonomia
Jak większość bez zastrzeżeń...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wersji GhiaX klimatyzacja sterowana cyfrowo w zupełności wystarcza. Kokpit jest bardzo szczelny!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo, z tyłu dużo... gorzej. Bagażnik ogromny (wersja 5 drzwi).
5,0
Wyciszenie
Kiedy wyłączymy Audio i nawiew, słyszymy wyraźnie (do 4000 obr/min) auto jadące przed nami (chyba, że to Ford Mondeo :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taki silnik musi swoje spalic. Steresujace są wskazania chwilowe komputera. Na zimnym silniki i średnio ostrym starcie ~50 - ~75l. Lato, trasa - 7.5 - 8.5l
5,0
Stosunek jakość/cena
Wiemy za co płacimy. A czasami wydaje się, że mamy więcej niż zapłaciliśmy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lampki podświetlające klamki drzwi, zamek zewnętrzny kierowcy, regulacją oświetlenia kokpitu, podświetlane lusterka, nogi, popielniczki itd.