Silnik
: duża moc, kultura pracy na 4 ciut z głośny na wolnych.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
NA POCZĄTEK SŁOWA KRYTYKI POD ADRESEM WITRYNKI, ŚPICIE PANOWIE A ŚWIAT SIĘ KRĘCI/ BRAKUJE AKTUALNYCH DANYCH TECHNICZNYCH NOWYCH UKAZUJĄCYCH SIĘ MODELI/ PORA WSTAĆ.
Wracając do meritum silnik 2,0 ecoboost 203,km ogrmna moc , elastycznośc mógłby być ciut ciszej pracującym na wolnych obrotach.przejachany niecały 1000 km zobaczymy co dalej.
mała usterka? ,PRZY SCHODZENIU Z OBROTÓW w granicach 1000-800 obr/min słychać wyrażne drzenie spod silnika , sewrwis powiedział że tak pracuje głośno zawor obniżający ciśnienie paliwa,
5,0
Skrzynia biegów
powershift nowa miałem możliwośc porownaia dsg passata i skody superb chodzą identycznie te achy i ohy nad skrzyniami tego typu to czysty marketing,mówię to na podstawie doświadczeń z jazdy roznymi autami zroznymi skrzyniami atomatycznymi/mercedes, bmw. citroen, ford.lexus/w autach luksusowych niema skrzyn typudsg ,a te skrzynie zmieniaja biegi miękko i szybko.
5,0
Układ jezdny
taki sam jak passat
Komfort
5,0
Widoczność
nawet boczne slupki nie utrudniaja widocznosci ,wystarczy lekko odchylic glowe i nadal mamy super widok
4,0
Ergonomia
tyloko czworko bo;klapa tylna ciezko chodzi.ma tendencje wyrywac sie z zatraskow plastikowych wskutek uzywania wiekszej sily do jej zamykania.podporka od maski silnika nagrzewa sie niemilosiernia można poparzyc rece przy otwieraniu maski./uważajcie.minus dla forda.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok z tyłu tylko skoda superb ma 6 plus.,ale siedzi się z tyłu wygodnie.
4,0
Wyciszenie
przodu piatka z tyłu słychać, szum wiatru iopon mogłoby być ciut lepiej, natomiast jazdy próbne odbywaliśmy mondeo diesel 2,0 i z tyłu nie polecam siadania na jazdach próbnych starajcie się siadać na tylnych siedzeniach one mówią dużo prawdy o autach. w mondeo diesel ciężko jest długo wytrzymac długo.to samoa w kia sportage.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie pali między 7-10,5 zobaczymy co będzie dalej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ten zawór jest głośny w tym zakresie obrotów 800-1000
poza tym zakresie jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważną usterką jest to że muszę wybrać wersję silnika nieadekwatną bo program nie puszcza oj panowie redaktorzy strony.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 130KM 96kW
[l/100km]