Samochod warty uwagi warty tych pieniedzy i godny polecenia. Nie polecam 1.6 bo za slaby silnik do masy. W auto mozna zapakowac sie z rodzina i spokojnie jechac przez pol polski cicho bezpiecznie i bez obawy ze sie nie dojedzie. Jak sie dba i mylsi o nim to potrafi sie odwdzieczyc i pokazac ile jest wart;] i jak bardzo jest nie doceniany. Glupek taki samochod bedzie mial z pol roku bo go albo zakatuje albo rozwali czujac ta moc a powazny czlowiek z podejsciem do samochodu to moze sie nim cieszyc w nieskonczonosc. Znajomy zrobil na benzynowym silniku 400tys i sprzedal i auto jezdzi dalej. Trzeba wiedziec od kogo sie kupuje i najlepiej komu sie sprzedaje;]
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik pracuje ladnie ma buta ktory moze wyratowac nas w ekstremalnych sytuacjach na ulicy i wyciac jakies bmw na swiatlach. Jest z nim nieco problemow jednak. Jesli cos mu dolega czyli swiece przewody przeplywomierz czy obojetnie co innego objawia sie to w ten sam sposob SZARPANIE. To jest koszmar uzytkownikow bo zanim sie znajdzie przyczyne to pol asortymentu silnika mozna wymienic. Mimo to uwazam ze jest trwaly i jestem pozytywnie zaskoczony nim
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna jednak przy przerzucaniu biegu na 6tys obr moze nie wejsc bieg. Nie wiem moze to tylko u mnie ale taki problem mam. Pozatym na 5 biegu mozna sie kulac 50 do 200 i wiecej. Na moj gust troche jednak za krotkie przelozenia bo na 5b przy 100km/h mamy kolo 3 tys obr wcale nie potrzebnie;]
3,0
Układ jezdny
Prowadzenie to najlepszy element tego auta wygoda i pewnosc w prowadzeniu idealnie zgrane chcesz sie poczuc jak w limuzynie nie ma sprawy chcesz poszalec szalej z drogi trudno jest wyleciec;]
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i na boki bez zadnych zastrzezen do tylu przy cofaniu troche trzeba zrobic zyrafe;]
3,0
Ergonomia
Przyciski na swoim miejscu pieknie ladnie wszystko moze glupio jest polielniczka bo jak jest na 3 albo 5 biegu to jest problem ale tak to super
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chlodzi odrazu a ogrzewanie to wystarczy pol km przejechac zeby bylo wiec nie ma z tym najmniejszego problemu. Odparowywanie w ekspresowym tempie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca ale wysokie osoby z tylu moga miec problem pozatym ta kanapa z tylu na kancie jest Twarda a bardziej do oparcia miekka dziwne to nieco i pogarsza wygode ale ja z przodu mam luksus ;]
3,0
Wyciszenie
Jedziesz ze stala predkoscia to jest dobrze delikatnie przyspieszasz tez ale jak go powyzej 3 tys obr sie wkreci albo mocno depnie to jest ryk;] fajny ryk taki rasowy jak by tam bylo 6 cyl a nie 4 mi sie podoba i uwazam ze silnik odglosy fajne wydaje. Co do uszczelnienia kabiny to mialbym zastrzezenia. Szum przy wiekszych predkosciach jest.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwa to spali ile mu sie depnie. Jak zrobilem sie na jakis czas sknera dla mondziaka to wyszlo mi 7,5 w mieszanym trasa spokojnie jadac mozna 6,5 a miasto to juz dzungla i 10 trzeba liczyc przy 150 w trasie wypil jakies 8L wiec moze nie tak zle ;]
3,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene NIC ABSOLUTNIE lepszego nie ma!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgow to ja mam mase bo mam ghia i im wiecej tym wiecej problemu. Zuzywaja sie drobiazgi wiec jak ktos chce je naprawiac to robi a jak nie sa potrzebne to sie ich poprostu nie robi
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No walcze stale (od kupna)z szarpaniem w okolocach 2tys obrotow. Jednak jeszcze (tfu tfu) nie stanalem i nic sie nie zepsulo zeby uniemozliwilo jazde
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]