Dobrze zachowuje się w szerokim zakresie obrotów. Reaguje na pedał gazu. Za przyspieszanie można zabierać się bez lęku. Choć oczywiście to nie jest portowy samochód.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zsynchronizowana. W moim egzemplarzu tochę siły kosztuje jednak wrzucanie wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Krótko: dwa razy wyciągnął mnie z wypadku.To zresztą jest ten element forda którego chyba nie trzeba reklamować.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże przestronne szyby. Słupki nie przeszkadzają w łukach. Lusterka dają sie ustawić w pozycji bez martwych punktów.
4,0
Ergonomia
Przyciski i pokrętła intuicyjnie. Siedzi się wygodnie. Wiekszość elementów w zasięgu ręki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
To akurat wada. Kiepskie zapachy. Kiepskie rozprowadzanie powietrza. Dość szbko się nagrzewa, ale na chłodzenie nie ma co liczyć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jak w samochodach z tej epoki. Przy 140 mamy już śmigłowiec.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mechanicznie nic poza przeciętnośc. Spirale, amortyzatory, to rzeczy któe trzeba czasem wymienić. Blacha katastrofa, kompletny dramat.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic oważnego mu się nie przytrafiło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 112KM 82kW
[l/100km]