Silnik
: Zakupiłem z silnikiem spalającym olej, po naprawie bez uwag.
5,0
Całokształt
Mimo lekkiej wpadki po zakupie ogólnie pozytywne zaskoczenie, jak na pseudo terenówkę dobrze sobie radzi w tereni, sporo miejsca w środku, spalanie OK.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kupiony z silnikiem "biorącym" olej. Po remoncie głowicy pozytywne odczucia.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze wybiera biegi, lekka praca, przydałby się 6-ty bieg.
5,0
Układ jezdny
Sprawne zawieszenie dobrze wybiera nierówności, trzyma się pewnie drogi.
4,0
Karoseria
Pod listwami progowymi czeka rdza :) Trzeba też dbać o konserwację podwozia.
Komfort
5,0
Widoczność
Super widoczność we wszystkich kierunkach (za to szybko od słońca nagrzewa się wnętrze...)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba przyzwyczaić się do faktu, że ustawienie nawiewu na szybę automatycznie włącza klimatyzację.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę szeroko, nad głową sporo miejsca, tylna kanapa mieści dorosłych.
4,0
Wyciszenie
Cicho nie jest, silnika nie słychać, ale brak wyciszenia w nadkolach powoduje przenoszenie wszelkich stuków do kabiny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wszystkie części znajdziemy tanio. Rozrząd droższy, amortyzatory spoko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na dystansie 100 tys km 1 km przebiegu kosztował mnie łącznie 0,73 zł. Wliczona tu jest każda złotówka wydana na auto, od sprowadzenia i rejestracji poprzez serwisy, opony, instalację LPG, paliwo do kosztów wycieraczek czy myjni.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz spalania oleju po zakupie żadnych awarii, całość wynikałą z użytkowania - klocki, żarówki, amortyzatory.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 i AWD 150KM 110kW
[l/100km]