jesli to mozna nazwac samochodem terenowym to polecam spróbowac nim pojezdic w terenie dla odważnych ze wsparciem do wyciagania go.
po lesie ok tylko trzeba uwazac by sie nie zawiesic na czyms male przeswity polecam na asfalt
Komfort
3,0
Widoczność
jak w osobówce
2,0
Ergonomia
ok jak na ten silnik koło 10l
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
normalnie wiecej w serwisie jak na szosie nie mówiąc o terenie bo to była by klapa.nie polecam
osobiscie jezdzimy galloperem i landcruiser wiec chyba nie mam do czego porównywac osobiste zdanie na ten temat lepiej darowac sobie
znajomy tez ma mevericka i tez w warsztacie czeka na czesci a eksploatuje go szosa.tzw niedzielny
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
znalezc do tego czesci graniczy z cudem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 124KM 91kW
[l/100km]