Bardzo udany model co widać z wyników sprzedaży/na naszym rynku jako nissan terrano II/.Prawdziwa niezawodna terenówka,miło wykończona wewnątrz,dająca dobry/prawie jak w osobówce/ komfort jazdy po szosie i pozwalająca wjechać tam gdzie nowoczesne SUV-y 4x4 wstępu już nie mają.
Wrażenia
5,0
Silnik
Prawdziwy diesel bez wodotrysków.Klekocze równo i nie za głośno.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą ok.Trochę krótkie ale nie uciążliwe przełożenia jak na jazdę szosową.W terenie to jednak zaleta.
5,0
Układ jezdny
Mając na względzie konstrukcję prawdziewej terenówki na ramie + szerokie opony uważam że prowadzi się świetnie
Komfort
4,0
Widoczność
Znakomita do przodu i na boki.Gorsza do tyłu szczególnie gdy stoi za nami jakieś małe autko typu seicento.Prawie go nie widać.
5,0
Ergonomia
Prosto ale wszystko tam gdzie być powinno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy odparowują bez problemu każdą szybę.Ogrzewanie nawet w największe mrozy ok.Ze środkowych kratek leci tylko zimne powietrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wesja pięciodrzwiowa jest jak mały bus ale w swoją krótką też mogę mnóstwo załadować.Przestrzeń dla kierowcy o wiele większa niż w jeepach czy nawet w Patrolu i Pajero
4,0
Wyciszenie
To w końcu terenowy diesel a nie luksusowa limuzyna.Radia i rozmowy jednak nie zagłusza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na standardowych oponach ok.8 l. trasa i 9,5-10 miasto.Teraz mam gumy o parę rozmiarów większe więc i spalanie poszło chyba lekko w górę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochody terenowe nawet te starsze do tanich nie należą ale obraz poprawić mogą niezawodność i ogólnie większa trwałość tego typu aut.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza żarówkami przez prawie trzy lata nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kupiłem go z małym przebiegiem i może dlatego jeszcze nic się nie dzieje chociaż robię min.90km/dz.