Układ elektryczny
: nowa technologia PHEV - szkoda, że w zimne miesiące tylko 30 km zasięgu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: źle działa system dostępu bez kluczykowego - raz jest raz nie ma
Zawieszenie
: Fatalne fotele - nie kupujcie!!
1,0
Całokształt
Fatalne fotele - totalna porażka. Brak trzymania bocznego, brak możliwości przedłużenia siedziska. Oparcie foteli od strony pasażera nie wykończone - jest płaszcz, który ma coś zasłaniać, ale bardziej przeszkadza przy układaniu stóp niż pomaga w czymkolwiek. Przesiadłem się z Opla Insignia B 2017 do Kugi 2022 PHEV i niestety porażka!! Nieczytelne zegary wirtualne - dlaczego nie zadzwonili do Opla, aby zobaczyć jak należy to zrobić - Ford jest totalnie jakościowo poza klasą średnią i przegrywa z Oplem z 2017 roku!!!. Wadliwie działa system dostępu bez kluczykowego - raz działa, a raz nie działa!
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Porażka - nie kupujcie !!!!
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBlue MHEV 150KM 110kW
[l/100km]