Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga III SUV Plug-In

Piotr, 10 miesięcy temu
Silnik 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Kuga III SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : BRAK
5,0
Całokształt
Wariant Full HEV 190 koni Titanium X z 2023 roku. Naprawdę bardzo dobry samochód , polecam z czystym sumiemieniem. Przesiadłem się do Kugi z Tiguana 1,5 TSI DSG z 2019 roku i nie żałuję. W ogóle nie tęsknię za VW, a wręcz przeciwnie - każdego dnia wsiadając do Forda, robię to z uśmiechem i radością :)
Wrażenia
5,0
Silnik
2,5 litra w dzisiejszych czasach to nie jest standard. Kawał dobrego silnika , nie jest wysilony jak to przy hybrydzie, ale czuć, oj czuć jego potencjał i moc !
5,0
Skrzynia biegów
Dotychczasowa skrzynia DSG od grupy VAG jest uważana za jedną z lepszych. Po przesiadce do eCVT Forda nie widzę zmiany na gorsze. Wręcz przeciwnie, poczułem spokój jej pracy, mega elastyczność i jak trzeba to róownież niezły power po wciśnięciu nogi w gaz. Działa bezszelestnie, gładko i przyjemnie, wręcz aksamitnie.
5,0
Układ jezdny
Typowo fordowski, od dawna chwalony i się z tym zgodzę. Kompromis pomiędzy komfotrem a stabilnością na drodze. Wybrałem celowo wariant bardziej miękkiego zawieszenia przy Tiatnium X. Jeździłem demo ST Line i faktycznie był dla mnie zbyt twardy. Zamówiłem Titatnium X.
4,0
Karoseria
Blachy , jak blachy typowa dzisiejsza produkcja. Zobaczymy za kilka lat... Fajnie i dobrze zabudowane podwozie. Miłym akcentem i dodatkiem są wysuwane automatycznie zabezpieczenia rantów drzwi. Czy aby nie każdy producent winien tak robić. Mega opływowa sylwetka nadwozia, dzięki temu mega cisza w kabinie jak w klasie premium. Świetnie spasowane wnętrze, nic nie trzeszczy.
Komfort
5,0
Widoczność
Poprawna , żadnych uwag. Fajny kąt pochylenia przedniej szyby , dzięki temu dobra widoczność np. przy ruszaniu ze świateł . Bardzo dobre światła full led, na automacie płynnie przełączają się pomiędzy trybem mijania vs drogowe.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Ciężko dzisiaj poszukać auto z fizycznymi przycisakmi i gałkami, wielki plus dla Forda. Dzisiejsze tablety ok. ale i tak produceni moim zdaniem będą wracać do tego rozwiązania z uwagi na wygodę użytkownaia i przede wszytskim bezpieczeństwo.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa sprawnie, choć uwaga przy hybydzie trochę inaczej i mam wrażenie, że wolniej się zimą nagrzewa wnetrze . Pewnie dlatego, że silnik spalinowy jest odłączany często. Poza tym grzanie foteli, kierownicy i przedniej szyby działa mega szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronny, do tego regulacja pochylenia tylnej kanapy pod kątem oraz mozliwość jej przesuwania przód - tył. Elektryka fotela kierowcy też fajna sprawa.
5,0
Wyciszenie
Wielki plus tego auta. Wyciszony perfekcyjnie, jak na tą klasę auta. Podwójnie klejone szyby boczne i dodatkowo wyciszona akustycznie szyba czołowa robią robotę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo mniejsze spalanie względem typowych silników spalinowych. Do Tiguana mam spadek średniego spalania o ok. 3 litry na 100
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 166 tysi dostałem wszystko co chciałem uzyskać z wyposażenia w nowoczesnym aucie plus wyśmienity układ samoładującej sie hybrydy. Rewelacja !
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co bez zarzutu, żadnych uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam 4 lata spokoju, pakiet gwarancyjny.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Kuga III SUV Plug-In