Szczerze mówiąc nie ma się do czego przyczepić. Komfort jazdy naprawdę dobry, wycieszenie również. Oczywiście, przy ostrym przyspieszaniu słychać wycie (tak już mają bezstopniowe skrzynie), ale i tak w porównaniu z toyotą, jest ciszej. Co do przyspieszania, producent podaje 8,3 do setki, w rzeczywistości jest nawet szybciej w trybie sport. Super działa asystent pasa, nawet jak nie ma narysowanych pasów, działa bez zarzutu. Rewelacyjne są światła, komputer wycina obszary świecenia by nie oślepiać innych aut a resztę drogi i pobocze oświetla bardzo dobrze. Spalanie: w mieście i drogach lokalnych/krajowych 5,5-6. Na Skach i autostradach 7,5-8. Na pewno da się zejść niżej ze spalaniem jak ktoś lubi się bawić w ekonomiczną jazdę (samochód od tego zachęca). Sam elektryk potrafi się załączyć do koło 90kmh, przy niższych prędkościach np w terenie zabudowanym, bardzo często się załącza. Po około 10tyś kilometrów nic nie zawodzi, chce się jeździć. Brakuje schowka na okulary, ale to już pierdoła. Wyświetlacz head up mógłbny być rzucany na szybę a nie na plastikową płytkę, ale to też drobiazg. Na duży plus pakiet winter (szybko orzewa się fotel i kierownica, przednia szyba ogrzewana to też bajer na zimę), pamięć foteli też fajna (nie jest to coś niezbędnego w życiu, ale przy dwóch kierowcach, pomaga), system automatycznego parkowania sprawdza się w zatłoczonych parkingach centrum handlowego. Napęd na 4 dość często się dołącza, można to sprawdzać na komputerze
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 FHEV 183KM 135kW
[l/100km]