Układ elektryczny
: Tak niedopracowany projekt nie powinien być oferowany do sprzedaży.
2,0
Całokształt
Generalnie Kuga po faceliftingu oferuje więcej jeżeli chodzi o wyposażenie, niemniej zmiany nie wyszły na dobre. Użytkowany samochód po 2 dniach zaczął się psuć, tzn. dochodziło do resetowania wyświetlacza licznika. Serwis przez cały dzień naprawiał, diagnozował i po odbiorze samochodu po 10 minutach usterka się powtórzyła. Obecnie od ponad dwóch tygodni auto jest w serwisie i czeka na wymianę wyświetlacza. Oby to pomogło. Elektronika jest bardzo słabą cechą tego samochodu!!! Polityka serwisowa Forda jest co najmniej dziwna. Auto po dwóch dniach się psuje - termin wizyty tydzień od zgłoszenia, po 10 minutach od wyjazdu z serwisu powtórka awarii - najszybszy termin na tydzień. Informacja do klienta co się z autem dzieje - dopiero po złożeniu reklamacji pisemnej - nie tak to powinno wyglądać. Najlepsza jest sytuacja z autem zastępczym - jest ono płatne (czyli lepiej żeby się nowe auta psuły???) - dobrze że po dosyć nerwowej reakcji i sprzeciwie z mojej strony przekazano samochód bezpłatnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
Gdyby nie ta elektronika - jazda z czarnym licznikiem nie jest ani bezpieczna ani ergonomiczna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cenę samochód po dwóch dniach nie może się zepsuć a jak już coś jest nie tak to reakcja musi być błyskawiczna.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wg mnie awaria, której nie można praktycznie od miesiąca usunąć jest poważna i dyskwalifikuje auto.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 FHEV 183KM 135kW
[l/100km]