Bardzo zły samochód pod względem ekonomii i przyjemności z jazdy. Kompletnie nieudany model jeśli chodzi o ergonomię i zestrojenie silnika ze skrzynią.
Wrażenia
2,0
Silnik
Jednostka 1,6l 180 KM jest głośna i oddaje moc z taką niechęcią, że da się spróbować tego raz lub dwa. Raz na początku a drugi jak ratujesz się przy wyprzedzaniu. Huk i ryk wydobywający się z silnika obezwładnia a spalanie w mieście na poziomie 15 l/100 to nie przypadek tylko codzienność. Na stacji benzynowej co 300 km - tragedia.
1,0
Skrzynia biegów
Beznadziejny automat. Nie oczekiwałem przyjemności jaką dawało dsg w vw. Ale jeździłem co najmniej 3 innymi autami z klasycznym automatem. Ten przebija negatywnie wszystko co mogłem sobie wyobrazić.
3,0
Układ jezdny
Poprawny ale bardzo (bardzoooo) podatny na boczny wiatr. Jazda nawet przy 180 po jakimś czasie wydaje się bezpieczna. Jazda po śniegu i błocie to radość. Ale codzienne przemieszczanie się po drogach nie jest przyjemne.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Zero schowków podręcznych. Jeśli ktoś zadowoli się schowkiem w podłokietniku i przed pasażerem to super. Ja lubię mieć wszystko uporządkowane i tak ubogiego samochodu nie znam.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Brak. Chyba. Wyje przeniesienie napędu. Silnik słychać i przeszkadza. Na wyciszeniu szczególnie dołu auta na pewno oszczędzili.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nieakceptowalne. Jakość wykonania - tragiczna, Zaczepy łamią się w rękach. W zimę kilka śrub trzymających osłony po prostu odpadło. Na razie to gwarancja ale beznadziejna.
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena ponad 130 tyś a radość z jazdy zerowa. Spalanie powala na kolana. Podobnie pali ponad 300 konny silnik 3,5 l v6.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dużo drobiazgów. Żal pisać. Wymiana żarówki pozycyjnej = rozbieranie połowy samochodu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem bo nie było
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 EcoBoost 180KM 132kW
[l/100km]