Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga II SUV

jerni, 9 lat temu
Silnik 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Kuga II SUV 1.6 EcoBoost 150KM 110kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto w wersji Titanium z paroma pakietami. Wygodne fotele oraz pozycja za kierownicą, pewne prowadzenie, minus to określenie odległości z przodu i z tyłu przy parkowaniu (największe auto jakim przejechałem ponad 20000 km - 10 paletowe ducato deklasuję kugę w tym porównaniu), ale czujniki "robią robotę".
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie ma się do czego przyczepić poza jednym szczegółem, poziom hałasu powyżej 120km/h jest dość spory.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjnie, precyzyjnie i szybko.
4,0
Układ jezdny
Podczas pokonywania progów zwalniających z tylnego zawieszenia słychać nieprzyjemny pojedynczy huk, na dziurawej drodze tego zjawiska nie ma. Słabo czuć co się z kołami dzieje na szybko pokonywanych zakrętach - ale trzyma się drogi lepiej niż bym się spodziewał (wiele osobówek mogło by się uczyć od forda).
Komfort
4,0
Widoczność
Podczas jazdy jest super, minus to określenie odległości z przodu i z tyłu przy parkowaniu (największe auto jakim przejechałem ponad 20000 km - 10 paletowe ducato deklasuję kugę w tym porównaniu), ale czujniki "robią robotę".
4,0
Ergonomia
Wsiadanie i wysiadanie, ładowanie bagaży, pozycja za kierownicą - wszystko to SUPER, niektórzy narzekają na gąszcz przycisków, ja wolę się przyzwyczaić do nich i intuicyjnie obsługiwać, niż za każdym razem wchodzić podczas jazdy w menu komputera - to jest bardziej niebezpieczne!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, szybko w górę jak i w dół temperatura wewnątrz, plus za podgrzewane siedzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 4 osób nie nagannie, pełny zakres regulacji fotela kierowcy, dodatkowo jak dziecko śpi to można tak ustawić oparcia z tyłu żeby dziecko po jednej stronie miało wygodne oparcie, po drugiej pozostaje poduszka :)
3,0
Wyciszenie
Do 120 km/h jest super , powyżej zaczyna być głośno, tak samo jak przy bocznym wietrze i prędkości pow 90 km/h ( uszczelki w drzwiach świszczą)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rozsądne spalanie jak na tak spore i ciężkie auto przy silniku 1,6 150HP, serwis na akceptowalnym poziomie ok 700zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie małe zastrzeżenia dałbym maxa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie się nie psuje...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 EcoBoost 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Kuga II SUV 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
74,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Kuga II SUV