Przeniesienie napędu
: dobre "trzymanie się drogi" , elastyczny silnik
4,0
Całokształt
Na razie pół roku eksploatacji i 15 tys.km. Żadnych rozczarowań, solidne auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy 150 KM całkiem żwawy. Pracuje cicho
4,0
Skrzynia biegów
manualna. Żadnych problemów, wskakuje w biegi jak trzeba. Dźwignia położona optymalnie
5,0
Układ jezdny
stabilny, nie kołysze w zakrętach. Zimą w górach sprawdzał sie idealnie
4,0
Karoseria
kwestia gustu . Mi się podoba. Klasyczny i elegancki
Komfort
4,0
Widoczność
OK, nic nie przeszkadza
5,0
Ergonomia
Świetnie rozłozone przyciski i wskaźniki. Do wszystkiego doszedłem intuicyjnie, bez otwierania książki obsługi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK, jeszcze nie musiałem mocno eksploatowac klimy więc nie mam ostatecznego zdania
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na swoje wymiary jest bardzo dobrze. Mam 190 cm i jeszcze sporo miejsca do sufitu. Również ustawienia fotela dają mi pełen komfort. Z tyłu dryblas może miec kłopot z nogami ale w tej klasie to norma, to nie BMW 6-tka..
4,0
Wyciszenie
OK, w normie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie NIC się nie dzieje, koszty zerowe. Średnie spalanie 7,5 litra oleju. Głównie trasa, trudno mi "wycenić" spalanie w miescie
4,0
Stosunek jakość/cena
Firma zapłaciła 108 tys. Podobne auta testowane przeze mnie Skoda Karoq czy renault Kadjar były na podobnym poziomie. Jednak wśród "dostępnych od ręki" wersja Titanium Forda byla najbogatsza więc stosunek cena/jakość oceniam pozytywnie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie zero awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie zero awarii
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 150KM 110kW
[l/100km]