Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga II SUV Facelifting

robsonik67, 3 lata temu
Silnik 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Kuga II SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : praktyczne wyposażenie i wygoda wsiadania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : wydaje mi się ,że pojawiły się jakieś 'świerszcze' w okolicach słupka srodkowego.
5,0
Całokształt
auto do niedawna należące do moich marzeń-ma wszystko ,co zawsze chciałem mieć i w dodatku ładnie opakowane:wersja ST-Line. Niestety już zachwyt minął ale pozostała przyjemność z użytkowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
wystarczająca moc jak na mozliwości jezdne-napęd tylko na przód. Elastyczny i potrafi być oszczędny. Przy tym cichy lub/i dobrze wyciszony.
5,0
Skrzynia biegów
typowo fordowska czyli precyzyjna ,bez haczeń ,krótkie przełożenia -ale z pewnościa nie tak wysmienita jak u Hondy.
5,0
Układ jezdny
jędrny ,precyzyjnie prowadzący ,może trochę zbyt twardy-ST-line + koła 18 cali ale mnie to nie przeszkadza.
5,0
Karoseria
ładnie narysowana ,wciąż wygląda świeżo i bez udziwnień. Ładnie dobrane czarne zdobienia.
Komfort
5,0
Widoczność
manewrowanie nie sprawia problemu nawet przy korzystaniu wyłącznie z lusterek.
5,0
Ergonomia
jak to w Fordzie wszystko jest tam ,gdzie powinno i gdzie się tego oczekuje. Większość obsługi jest analogowa jedynie kilka funkcji na ekranie dotykowym ,który działa całkiem sprawnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja i ogrzewanie sprawdziłem we wszystkich warunkach-działa bez zarzutu i jest do niej łatwy dostęp. Świetny pomysł to przycisk z funkcją 'min'-tzn.najniższa temp. nawiewu klimatyzacji oraz 'max'-czyli najwyższa temp.nawieu klimatyzacji na szybę czołową połączone z podgrzewaniem lusterek ,szyby tylnej i co najlepsze szyby przedniej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
myślę ,że nie ma co narzekać-fotele z alcantary z wykończeniem ze skóry są wygodne i nie brak miejsca na nogi(mam 177 cm wzrostu) Pozycję za kierownicą łatwo sobie wygodnie znaleźć
5,0
Wyciszenie
jest naprawdę cicho do 120km/h. Potem do ok.150km/h jest wciąż jeszcze całkiem nieźle. Dopiero powyżej ok.180km/h robi się jak dla ciut głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie zależy od prędkości jazdy-czysta fizyka. Przy 120 km/h na autostradzie spala ok.7,5 l/100km. Maksymalna prędkość jaką uzyskałem to 230 km/h z lekkiej górki na autostradzie-spalanie przy tym osiągało 18l/100km. Pewnie byłby oszczędniejszy gdyby nie dość pionowo ukształtowany przód...Koszt przeglądów jak to w Fordzie-bywa drogo ale nie uważam jak wielu ,że warto serwisować poza ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiony na extra wyprzedaży zarówno rocznika jak i modelu-aż niespełna 37 tys. zł. rabatu robi swoje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do tej pory nic się nie zdarzyło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do tej pory nic się nie zdarzyło

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Kuga II SUV Facelifting