150 KM mimo relatywnie niedużej masy własnej to jednak trochę za mało do tego auta. Spalanie w mieście oscyluje w okolicy 8 l / 100 km, na autostradzie ok. 7 l.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag, skrzynia pracuje lekko i jest dobrze zestopniowana
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie komfortowe, ale w wersji ST Line spodziewałbym się nieco twardszej charakterystyki, szczególnie podczas szybszej jazdy oraz w zakrętach
5,0
Karoseria
Zdecydowanie na plus w stosunku do najnowszej generacji, która wygląda jak podniesiony Focus. Auto wygląda na dużo większe niż jest w rzeczywistości i zachowało jeszcze amerykański charakter marki
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki z pozycji kierowcy jest ok, trochę gorzej do tyłu. Kamera cofania ułatwia parkowanie
5,0
Ergonomia
Wsiadając do samochodu pierwszy raz od razu wiadomo, do czego służy dany przycisk, prostota obsługi prawie tak dobra jak w innej niemieckiej marce stawianej za wzorzec
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie ok, choć klimatyzacja latem czasem jest słabo wydajna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco dużo miejsca, z tyłu brakuje trochę na nogi
5,0
Wyciszenie
Silnik dobrze wyciszony, karoseria również, szumy powietrza nasilają się przy szybkiej jeździe autostradowej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ASO pierwszy przegląd cenowo zdecydowanie poniżej w swojej klasie
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie kupiłbym nic lepszego w tamtym okresie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg, żeby cokolwiek mogło doskwierać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
[l/100km]