Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga II SUV Facelifting

Suli, 4 lata temu
Silnik 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Kuga II SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,43
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Super prawdziwa szkoła Forda
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Po 3 tys km trzeszczenie deski i ruchome poszycie siedziska kierowcy ale naprawili
4,0
Całokształt
Jest kilka mankamentów ale za tą cenę nie ma na co narzekać
Wrażenia
4,0
Silnik
150 km to za mało, mam taką samą po racechip moc podniesiona do 192 km i 280 Nm i jest znacznie lepiej, elastyczność o wiele lepsza i spalanie mniejsze a ma już przelatane 18k km i chip zamontowany od przebiegu 3 tys km
5,0
Skrzynia biegów
Sama przyjemność zero haczenia biegi wchodzą bez problemów
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się lepiej niż VW a mam takie też
5,0
Karoseria
Na razie brak uwag
Komfort
4,0
Widoczność
Za grube słupki A, woda zbiera się przy lusterkach w deszczu, wycieraczki zostawiają po bokach pas brudu, trochę słabo z tym
3,0
Ergonomia
Przeszkadza mi kilka rzeczy. Denerwuje tez kilka. Dywaniki z przodu zwłaszcza kierowcy jest za krótki, owszem są takie porządne ale zestaw 4 dywaników ponad 1k zł. Masakra. Oryginalne Forda są za krótkie. Miejsce na telefon nieprzemyślane, jak masz 6,5 cała telefon ledwo się miejscu musisz kombinować z kablem ze złączem kątowym. Złącza USB w niewygodnym miejscu i powinny być przed dźwignia zmiany biegów. Uchwyt magnetyczny na tych kratkach wentylacyjnych daje radę. Nie polecam żadnych seri kuda. Po kilku miesiącach w jednym aucie rozepchały plastiki na desce. Klapa bagażnika elektryczna powinna mieć dodatkowy wyłącznik aby przez przypadek nie otworzyć w niskim garażu. Wiem można ustawić niżej ale jak zapomnisz przestawić...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu ok ale za krótkie siedziska
5,0
Wyciszenie
Ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w miejsce 10-12 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 113 tys auto kompletne w ST line na 19 calowych kołach, pełne wyposażenie, cena i rozsądek zadecydowały taka prawda i pakiet ST Line bo inna wersja odpada
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiał kokpit centralna cześć koło NAVI, serwis naprawił i jest ok podłożyli filc. W drugiej Kudze tego nie było chyba w poniedziałek składali, inna sprawa i dziwna to na zakrętach czy rondzie przesuwała mi się pod tyłkiem tapicerka na siedzisku - serwis ogarnął w 20 minut , w drugiej Kudze tez nie wystąpiło :) pechowa sztuka mi się trafiła
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Kuga II SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Kuga II SUV Facelifting