Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga II SUV Facelifting

Tomasz, 5 lat temu
Silnik 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Kuga II SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : W porównaniu do poprzednio użytkowanego wolnossącego 1.6 w Sportage to fordowskie 1.5 turbo wymiata.
4,0
Całokształt
Ogólna ocena pozytywna. Na razie trudno mówić o jakichś usterkach - zbyt nowe auto. Kilka subiektywnych niedociągnięć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dynamiczny, daje radę masie auta. Fajne przyspieszenie, przyjemna jazda. Cichy, w kabinie go praktycznie nie słychać.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie OK ale zdarzają się problemy z włożeniem jedynki i trójki (lekkie haczenie). Trochę denerwujące.
5,0
Układ jezdny
Jak to w Fordzie, zawieszenie super. Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
OK. Na razie nic nie stuka, nie puka, nie trzeszczy, nie piszczy.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki OK, do tyłu bez czujników cofania i kamery byłoby kiepsko.
4,0
Ergonomia
Ogólnie OK. Tylna kanapa jak dla mnie średnio wygodna ale przednie fotele wygodne. Obsługa przycisków wygodna. Ekran dotykowy i komputer szybko działają. Niezły dźwięk audio. Dobre parowanie i obsługa telefonu. Kilka drobnych mankamentów: - niezamykana na zamek klapka od baku, - kamera cofania szybko się brudzi w deszczu, - przy włączonych światłach - spryskiwanie reflektorów przednich za każdym razem gdy spryskuje się przednią szybę - w sezonie jesienno zimowym denerwujące (szkoda płynu), - każde otwarcie drzwi powoduje wyłączenie radia (przy wyłączonym silniku) - bezsens, - lusterka mogłyby się bardziej składać (bliżej do karoserii), - szumy powietrza słyszalne od strony szyby kierowcy, już powyżej 100 km/h, na autostradzie trochę wkurzające, - ogólnie myślałem, że będzie ciszej w kabinie, powyżej 60 km/h słychać męczący szum i dudnienie opon (może kwestia opon ?), - brak podłokietnika w tylnej kanapie, - brak jakichś schowków i/lub szufladek w bagażniku, - wkurzający system Start-Stop (niszczy turbinę), na szczęście można go wyłączać guzikiem, kwestia nabrania nawyku przyciskania go po każdym uruchomieniu silnika, - za ciasny schowek w podłokietniku, w którym ponadto zbyt głęboko schowane są gniazda USB, - za krótki dywanik gumowy kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą kabina szybko się nagrzewa. Klima też OK. Grzane fotele i przednia szyba robią swoje - zimą jest przyjemnie i wygodnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca w kabinie i z przodu i z tyłu. Bagażnik wystarczający. Po złożeniu tylnej kanapy równa i spora przestrzeń ładunkowa.
3,0
Wyciszenie
Tak jak napisałem wcześniej, mogłoby być trochę ciszej w kabinie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Komputer pokazuje mi średnie spalanie 8,6 l/100 km. Jazda w 98% po mieście, raczej dynamiczna, więc na razie spoko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Kuga II SUV Facelifting