Inne
: Nic. Auto podobało mi się z wyglądu dlatego kupiłem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Na razie kasy nie dołożyłem
3,0
Całokształt
Bardzo przecietne auto w porównaniu z moimi 35 poprzednimi. Ostatnio passat b6, o wiele wygodniejszy, cichszy, bez porównanie wiekszy komfort na długich trasach niz Kuga.
Wrażenia
4,0
Silnik
136km, jest ok, daje rade choc duża masa auta 1600kg za sprawą momentu juz dostepnego od niskich obrotów. Siknik głośny, słabo wyciszony.
4,0
Skrzynia biegów
W miarę precyzyja ale na pewno nie tak jak w b6 i e90
3,0
Układ jezdny
Nie wiem co niektórzy tak chwalą, musieli pewnie wcześniej jezdzić jakimiś klekotami. Na zakrętach czuć przechyły, poza asfaltem twarde, stuka, puka.
3,0
Karoseria
Auto ładne z wyglądu. We wnętrzu mam skóry, navi, elektryka fotela kierowny (żadkość), panorama i ogólnie max wypas co mogło być w tym aucie to mam ale nie jest to czego jednak bym chciał od auta.
Komfort
3,0
Widoczność
Ludzie kupują suvy dla szpanu, bo widocznoś niby lepsza. Nie jest lepsza niz sedan mimo wyższego auta, a nawet gorsza. Nie ma tego zespolenia auto-kierowca. Jazda jak na traktorze, bez spójności i wyczucia, beeeee.
4,0
Ergonomia
Jest niby wszystko pod ręką ale ten śmieszny sterownik radiem przy kierownicy, tempomat fajnie ale nie podświetlane przyciski na kierwonicy do parodia w nocy. W passacie kest to o wiele lepiej rozwiązane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wreszcie 5 gwiazdek. Super chłodzi i grzeje. Można sie przyczepić że z tyłu brak nadmuchów ale auto małe w środku a te kratki zawsze miałem połamane buciorami pasażerów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę przeważnie sam lub z małoletnim synem to miejsca wystarczy. Siedzenie ma na max w dół a i tak za wysoko to nad głową mam przepaść a kurduplem nie jestem. Bagażnik w sam raz ale zamiast tych śmiesznych wytłoczek styropianowych mogła być zapasówka.
2,0
Wyciszenie
Lipa. Silnik słychać .wentylator mocno słychać, powyżej 120 już wyje w aucie, opłwwowość suwów jak kwadratowego kloca. Na trasy tego typu auta sie nie nadają i nie wyśle tylko o Kudze ale jechałem nowszymi i znacznie droższymi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie kasy do dokładałem ale bedę musiał. Na całym zawieszeniu naloty rudej szmaty. Czeka wymiana rozrządu ale takie śmieszne sprawy sam sobie robie, w sumie wiekszoś napraw poza blacharką robie sam, wystardzy kanał droche gratów i brak zwarcia w pustaku.
4,0
Stosunek jakość/cena
Obecni ceny aut szaleją, stąd wysokie ceny aut używanych. Ja kupiłem pare miesiecy temu za 37 tys ale chciałem na max wypasie. W przypadku cena gdy było nowe a jakość to zdecydowanie za drogie w stosunku tego co oferuje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naloty rudej szmaty na podwoziu. Postaram się sam z nią rozprawić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Baterie w w pilotach wymieniłem i narazie jeżdże ale ta ruda na podwoziu mnie wkurza. Poprzedni pasaat b6 konstrukcyjnie o wiele lepszy i na tych niby złych pompowtryskach i jeszce simensach ktore po przebiego 420tyś pracowały jak nowe, został zamieniony na Kuge tylko dlatego że ruda żarła go z każdej strony, drzwi ,progi, nadkola a auto dla ciekawskich nigdy nie bite, oryginalny lakier z polskiego salonu( i to pewnie dlatego).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
[l/100km]