Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga I

Piotr Zaremba, 6 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Ford Kuga I 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wiele rzeczy mnie zaskoczyło, na szczególne uznanie zasługuje układ jezdny, Wyciszenie i Komfort. Robiłem tym autem trasy na poziomie 1500 km i Nie byłem zmęczony, nie doskwierały bóle kręgosłupa. Jeden mały minusik za Twardy podłokietnik środkowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Brak
5,0
Całokształt
Długo zastanawiałem się jaki samochód wybrać, zależało mi na słowie z napędem na cztery koła. Babci wchodziła Toyota Rav, Honda. Do zakupu przekonało mnie podejście dilera do klienta (Auto testowany przez dwa weekendy a nie 15 min. W okolicach salonu – Toyota, lub odpalenie auta na placu przed salonem – Honda – bez jazdy, bo do testów nie było diesela)
Wrażenia
5,0
Silnik
Super silnik, na tą chwilę (Po 80 000 wymiana alternatora), Po zakończeniu gwarancji i mapowaniu 170 KM, 370 Nm. Bajka przyspieszenie zero turbo dziur i spalanie ok 1 l mniej.
5,0
Skrzynia biegów
Poprzednicy wiele napisali, manualna super, Biegi wchodzą jak w masełko
5,0
Układ jezdny
Jak to w Forcie bez zarzutów, Super trzyma się drogi nawet przy dość szybko pokonywanych zakrętach.
5,0
Karoseria
Kolor nadwozia mojego auta ice white, Po ośmiu latach użytkowania jak nowy. Żadnych mikro Rys nie widać
Komfort
5,0
Widoczność
Nigdy nie miałem problemu z parkowaniem, co prawda posiadam czujniki tylne, lusterka ok
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, Obsługa bardzo intuicyjna. Bagażnik nie jest gigantyczny, ale jak na moje potrzeby i mojej rodziny nie ma problemu, jadąc na wakacje zawsze bez problemu się pakujemy, wózek dla wnuczka wchodzi bez problemu ;)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się bardzo szybko, Szkoda tylko że Webasto Mam wyłączone – za urodziło się, wystarczy tylko przeczyszczenie, jednak dostęp do niego masakryczny Trzeba wyjmować silnik!!!!, Klima przez osiem lat użytkowania bez zastrzeżeń, dopuszczone tylko 200 g gazu. Utrudniona wymiana filtra Kabi nowego, trzeba odkręcać pedał gazu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie dla dwa plus dwa, Chociaż nastolatki przy dłuższej trasie wiercą się z tyłu. Szkoda że ford nie pomyślał o regulowanej tylnej kanapie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, na zewnątrz słychać diesla, w środku po zamknięciu cichutko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jaką malkontent mogę powiedzieć zawsze mogłoby być lepiej ;) Ale tragedii nie ma.
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nowe modele były równie ładne jak mój z pewnością następnym Autem też by była Kuga. Ale kto wie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak jak pisałem między 80 a 90 000 km wymiana alternatora, z tego co słyszałem stałem mankament tego modelu. Wymieniałem również sprężyny ponieważ jedna pękła, Poza tym narazie spokój
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic poważnego się nie zdarzyło, aby tak dalej

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Kuga I 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Kuga I