Przeniesienie napędu
: Zimą napęd 4x4 pokazuje co potrafi i to że wszystko dzieje się automatycznie dla mnie jest wielką zaletą.
5,0
Całokształt
Fajne autko dobrze sobie radzi w mieście i na długich trasach czuć że budzi respekt u kierowców osobówek,warto zainwestować w oryginalne chlapacze,auto lepiej się prezentuje i mniej brudu na nim osiada.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zimą trzeba uważać na śnieg który dostaje się pomiędzy silnik a dolną osłonę ,po stwardnieniu śniegu drgania silnika przenoszą się na karoserię.
5,0
Skrzynia biegów
Niewielki wyciek oleju przez uszczelniacz lewej półosi,usunięty w ramach gwarancji.
5,0
Układ jezdny
Bardzo pomocna opcja możliwości ustawienia siły wspomagania kierownicy ,u mnie zimą i na autostradę
\"SPORT\" ,lato i miasto \"KOMFORT\"
Komfort
5,0
Widoczność
Został zamontowany parktronik na tył z wyświetlaczem
i buzerem,także nie ma żadnych kłopotów z parkowaniem.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,CB radio umocowałem po prawej stronie tunelu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie przedniej szyby REWELACJA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczy miejsca dla czterech dorosłych.
5,0
Wyciszenie
Przy montażu dodatkowej anteny lepiej wybrać \"cienki bat\" .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa i ceny przeglądów do zaakceptowania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przed zakupem Kugi przymierzałem się do KIA Sportage
Toyoty RAV 4,Hondy CRV,VW Tiguan, kupiłem kilku miesięczne Demo dilera 13000 zł mniej niż tzw.nowe
.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabe spryskiwanie przedniej szyby przy większych prędkościach ,pomogła wymiana zaworka zwrotnego,został zastosowany uniwersalny zawór paliwowy(oba wejścia na szlauch fi 6 mm)stawia mały opór dla płynu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza niewielkim wyciekiem przez uszczelniacz półosi skrzyni biegów wszystko OK.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
[l/100km]