Przeniesienie napędu
: Zupełnie przyzwoicie się rozpędza jak na ważące ponad 1600 kg auto
3,0
Całokształt
Ładny, podoba się na ulicy. Właściwości jezdnych poza drogami utwardzonymi nie sprawdzałem i nie mam takiego zamiaru.
Wrażenia
3,0
Silnik
Odrobinę za głośny na zimnym silniku. Bardzo elastyczny.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia normalna, za to rewelacyjny tempomat.
3,0
Układ jezdny
Znakomicie trzyma się drogi. Dobre hamulce.
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo dobra. Do tyłu gorzej ale czujniki parkowania załatwiają sprawę.
3,0
Ergonomia
Poprawnie. Nawigacja ma uciążliwe ustawiane punktów docelowych.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie OK, w lecie jeszcze nie sprawdziłem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, z tyłu mało miejsca. Bagażnik niezbyt pojemny.
3,0
Wyciszenie
Dobre, zwłaszcza na 6 biegu przy przepisowych prędkościach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali więcej niż podaje producent. Poza tym ceny w normie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem ze względu na karoserię która mi się spodobała, zapłaciłem dużo, ale zamówiłem dużo dodatków. To mój pierwszy Ford.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest prawie nowe, ale zdarzyła mi się przykra sytuacja. Przycisk Ford Power odmówił mi posłuszeństwa i przez 2 minuty zablokowałem przez to ruch na całej ulicy (niby 2 minuty ale dla mnie wtedy trwały całą wieczność). Potem samoczynnie wróciło wszystko do normy. Czasami pojawiają się problemy z komunikacją przez bluetooth z moim telefonem, który zgodnie ze specyfikacją Forda jest na liście telefonów kompatybilnych. Skutkuje to zawieszeniem działania całej konsoli, tzn radia, nawigacji, i całej reszty.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam za krótko aby oceniać
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
[l/100km]