Jedno z najtańszych aut na rynku i to niestety da się odczuć. Słaba jakość materiałów we wnętrzu, słabe wyciszenie wnętrza. Słaba widoczność, za to dość duży bagaźnik i przyzwoite osiągi.
Wrażenia
4,0
Silnik
W mieście i poza miastem silnik daje radę, jest dość zrywny, pozwala na szybki start spod świateł. Przy prędkościach autostradowych już nie jest tak dobrze, ale to auto raczej nie do tego zostało zaprojektowane.
5,0
Skrzynia biegów
Łatwy dostęp, krótki skok, precyzyjna praca. Jeden z lepszych elementów tego auta.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi, nie kładzie się w zakrętach. Na poprzecznych nierównościach niestety mocno podskakuje. Ale ogólnie powyżej oczekiwań.
Komfort
2,0
Widoczność
Grube słupki A i C, trzeba uważać, na szczęście auto jest małę i łatwo je wyczuć.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką, wystarczający zakres regulacji fotela i kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się schładza nawet bez włączania klimatyzacji, podobnie w zimie bardzo szybko się nagrzewa i rozmraża przednią szybę, mimo braku podgrzewania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco dużo miejsca, dwie osoby o wzroście w okolicach 1.80m zmieszczą się bez problemu. Z tyłu gorzej na wysokość i mało miejsca na nogi, ale okazjonalnie można pojechać w cztery osoby.
2,0
Wyciszenie
Auto jest niestety bardzo głośne, nawet przy małych prędkościach. Prawdopodobnie ma na to wpływ słąbe wyciszenie, np. brak wytłumienia na ścianie grodziowej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po 15tys. kilometrów żadnych awarii ani dodatkowych kosztów. Spalanie umiarkowane, chociaż większe samochody, z którymi miałem kontakt potrafią spalić mniej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Chyba lepiej dołożyć trochę i kupić auto segmentu B.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 15tys. km tylko(aż) trzeszczące plastiki i wycierające się przyciski radia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Duratec 69KM 51kW
[l/100km]