Układ elektryczny
: alternator padł, spiecie uszkodziło moduł silnika....
Silnik
: silniczek krokowy wolnych obrotów
Przeniesienie napędu
: skrzynia i syncronizator
2,0
Całokształt
Samochód fajny do jazdy w niedzielę... Bardzo dynamiczny - wręcz zaskakuje swoją dynamiką i zacięciem sportwoym....
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik 1,3 70KM to dl afiesty zbyt mało, ale dla Ka super... bardzo dobra dynamika, prawie taka mała rajdówka. Robię samochodem po 6 tyś miesięcznie... NA trasie można rozbujać do 180km/h. Jedyny minus toi silniczek krokowy....
2,0
Skrzynia biegów
Jak sprawna to ok - przy 69000 km polecial synchronizator
4,0
Układ jezdny
Pewne prowadzenie, również w ciasnych zakrętach.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność w miarę OK, lewy słupek troszkę przeszkadza...
4,0
Ergonomia
Prosta intuicyjna obsługa...
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą zimno, latem ciepło.....
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich siedzeniach OK z tylu ledwo mi się pies mieści....
2,0
Wyciszenie
Głożno w środku, słychać pracę zawieszenia i wycie silnika.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Łapczywie pije paliwo.... ....ford ka to służbówka... prywatnie mam starego garbusa - pali mniej... ;-(
3,0
Stosunek jakość/cena
To jest służbóka - przy eksploatacji w granicach 6 tyś km / miesiąc niesttety nie daje rady i częsciej jest w serwisie niż na drodze...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zablkowana pokrywa bagażnika, problemy z immobiliserem....
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-synchronizator skrzyni biego padł po 69 kkm
-poduszka pod silnikiem przy 65kkm
-dwukrotnie zmieniane klocki i tarcze
-alternator padł
-2 razy silnicek krokowy wolnych obrotów
-zawieszenie do roboty co 25-30 kkm
-przekładnia kierownicza cieknie
-bierze korozja wokół trzpieni wycieraczek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 70KM 51kW
[l/100km]