Starej konstrukcji silnik z dołożoną elektroniką celem technicznego odmłodzenia. Praktycznie moc jest conajmniej wystarczająca na taką mase samochodu, no ale coż.. zajechałem ten silnik... sorry
Silniczek krokowy do wymiany co 2 - 3 miesiące i zawsze tak było w fordach tamtych lat i nigdy do tego ford sie nie przyzna.
4,0
Skrzynia biegów
jest OK. O wiele lepsze przełożenia niz toyocie Yaris 1.3 VVT
2,0
Układ jezdny
Dobre właściwości jezdne jakto w fordach. Ale zawieszenie do roboty całe i przód i tył po każdej zimie. A mówią że francuzy sie nie nadają na polskie drogi.. tesz coś..
Komfort
4,0
Widoczność
ok
3,0
Ergonomia
w przypadku szyb na korbkę albo rękę sobie przetrzesz otwierając szybe, albo noge..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tą klase auta to doskonale, miejsca z przodu więcej niż w renault megane i o niebo więcej niz w autach tej samej klasy np. yaris
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali jak smok, nie wiem czemu..
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
porażka. Silniczek krokowy, przepustnica i cały czas wysokie obroty trzyma, zawieszenie max na 1 rok, Karoseria przeżarta rdzą po każdej zinmie: przy wlewie baku, przy szybie przedniej, drzwi i inne standardy typu wydech etc.
Spręzynka w zamkach drzwi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przekładnia kierownicza
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]