Bardzo dobre auto dla maksymalnie dwóch osób (opcja: pies na tylnym siedzeniu). Bardzo dobre prowadzenie w zakrętach. Niezawodne (do 5 lat/80 000km). Później rosnące wydatki na drogie części zamienne (zawieszenie, układ jezdny, wydech).
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
brak synchronizacji 1 i wstecznego. problemy z załączeniem tych biegów. Poza tym wystarczy jeden palec prawej ręki.
4,0
Układ jezdny
Dla mnie bomba. Oczywiści jak na tej klasy auto. Prowadzi się świetnie!
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno - szczególnie jest to odczuwalne na dłuższych trasach.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na trasie OK. W mieście nieco gorzej. Auto niezawodne. Z wyjątkiem elementów zawieszenia! I tu największy dramat (finansowy). Zamienniki części dobrej jakości po rozsądnych cenach praktycznie niedostępne. A jeżeli już to po cenach części oryginalnych, czyli drogo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie nasze polskie "drogi" wszystko byłoby OK. Cena do jakości w porządku, pod jednym warunkiem: jeśli masz podobną opinię a Twoje auto ma 5/6 lat - sprzedaj je albo zacznij oszczędzać na DROGIE (lub trodno dostępne) części zamienne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z regulatorem obrotów. (Ale uwaga: nie warto od razu wymieniać. Wystarczy przeczyścić)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek, tzn. "sytuacji awaryjnych" na trasie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]