Dla dwóch osób, z takim wyposażeniem jak moje polecam. "Golasa" w życiu nie chciałbym mieć. A mój to Lufthansa Edition - skóra, ABS, dwie poduchy, alusy, wydech WOLF, wspomaganie, centralny, elektryczne szybki, radio z CD, klima. Bez komentarza.
Wrażenia
4,0
Silnik
cichutki, brak wibracji. Elastycznoskc kiepska ale to tylko 60KM z 8 wentylami, do tego konstrukcja przestarzala.
4,0
Skrzynia biegów
jak dla mnie bomba. Bez problemu wrzucam kazdy bieg. Nie haczy.
4,0
Układ jezdny
Jest ok. Dobrze sie trzyma drogi, ze wzgledu na rozstaw kol niemal w samych rogach.
Komfort
5,0
Widoczność
mały okrągły kurdupelek. Bardzo łatwo manewrować.
4,0
Ergonomia
Ja sie usadowiłem idealnie. Kręgosłup nie boli. Sięgam wszędzie. Oczywiście nie jeżdże przyklejony do szyby.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa. I zimno. I ciepło. Nagrzewa się dość wolno przy -15C, ale jak na tego typu auto - do przyjęcia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie - kurdupelka (175cm), kawalera (nie pedała) jest super.
5,0
Wyciszenie
bardzo dobrze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu niestety baty. Pali około 8,5 w mieście. Wspomaganie, klima wyłączona. Opony 165.
4,0
Stosunek jakość/cena
jestem zadowolony, że mogłem nim jeździć przez niemal 2 lata. Bo właśnie go sprzedaję...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmmm... zaciął się zamek w drzwiach. I przewód do głośniczka się przetarł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Znowu bomba! Sprowadziłem z Holandii. Wymieniłem chłodnice i finito. Przez prawie dwa lata w Polsce zrobiłem tylny bęben i wymieniłem regulator wolnych obrotów. Ani razu nie odmówił współpracy. Te naprawy były zrobione od ręki, koszt w sumie około 600 pln. Jak na 2 lata... super.