+Super wkręca sie na obroty.
+Moc już od niskich obrotów.
-Paliwożerny
5,0
Skrzynia biegów
idealna do tego auta
4,0
Układ jezdny
po prostu kanapowiec - te auto nie jeździ, PŁYNIE. Może trochę za miękkie i raczej do wyścigów z seryjnym zawieszeniem się nie nadaje, ale wygoda SUPER
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wielkie przestrzenie wnętrza nie oznaczają trudności w obśłudze - wszystkojest w zasięgu rąk - proste w obłsudze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik V w połączeniu z dużym wentylatorem i klimą = EXTRA.
W zimie tez nie ma co narzekać - dużqa nagrzwenica i silnik, który szybko łapie tempereturę pracy. Przy temperaturach rzędu -20stopni Celsjusza moja żona jeździ w krótkim rękawku:))
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu po prostu brak słów.
Mam ponad 180cm wzrostu i jesszcze nie jest maksymalnie wysunuięty fotek do tyłu. A gdyby nawet, to pasażer siedzący za mna o takim samym wzroście tez nie ma problemów -odpowiednia ilość miejsca w nogach i nad głową
5,0
Wyciszenie
Grube blachy+odpowiednie seryjne wyciszenie. Można zasnąć - taka cisza:))
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu gorzej niestety.
Paliwiżerny jest - nawet przy instalacji LPG,
Części za to tanie:))
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 i 150KM 110kW
[l/100km]