duży wygodny niezawodny i co najważniejsze tani czego wiecej chcieć
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo wyrozumiała jednostka jak i cały samochód dobrze znosi niedbalstwo użytkownika :). bardzo elastyczny szczególnie na gazie można przyspieszać już od 1000obr i nic nie szarpie. najlepiej raz do roku lub co ok. 15tys wyregulować luz na zaworach. wycieki oleju to norma, ale jak wymieniłem gumki uszczelniające zawory to prawie w ogóle nie brał, ogólnie nie do zajechania przy normalnej jeżdzie, rozrząd wieczny
3,0
Skrzynia biegów
trochę ciężko wchodzi 1szczególnie jak zimny, problemy z wrzuceniem wstecznego, bardzo trudna wymiana linki sprzęgła(samonapinacz przy pedale)
4,0
Układ jezdny
bardzo komfortowy, super sie wchodzi w zakręty, najczęściej zużywają się końcówki drążków i sworznie wachaczy ogólnie ok
Komfort
4,0
Widoczność
bez problemu
5,0
Ergonomia
dla ludzi o dużym wzroście idealna furka, jest mi się trudno wpasować jak jadę mniejszym, przyrządy dobrze rozlokowane
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzooo wygodnie ambasada...
4,0
Wyciszenie
3 tłumiki robią swoje,w trasie miło posłuchać mruczenia silknika, trochę słychać klepanie zaworów ale to znaczy że trzeba jechac wyregulować
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na gabaryty, pojemność i rocznik uważam że do przyjęcia biorąc pod uwagę cenę zakupu takiej gabloty-ja mojego sprzedałem za 500 w pełni sprawny
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie to mało tego było
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeżeli w aucie jest wszystko zrobione to śmiało można sie nim wybrać w daleką trasę. i powrócić
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 112KM 82kW
[l/100km]