Układ hamulcowy
: Trzeba wymienić przewody hamulcowe przy zaciskach bo pękają te fabryczne.
5,0
Całokształt
Samochód bardzo praktyczny i wygodny. Idealny dla dużej rodziny z psem. Kupiłem z przebiegiem 150 tys. km. i kolejne 200 tys. zrobiłem bez awarii. Wymiana oleju w skrzyni biegów co 60 tys. km i lekka noga są kluczowe dla żywotności skrzyni biegów. Dynamika wystarczająca. Prędkości przelotowe do 160km/h osiągalne bez wysiłku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Podobno można go zaczipować i osiągnąć 180KM ale sam tego nie robiłem bo nie czułem takiej potrzeby. I żeby było jasne - nie zamulam na światłach jak inni.
5,0
Skrzynia biegów
Trochę się jej bałem ale nie zgłaszam żadnych uwag i bardzo fajnie działa.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Póki co nic nie rdzewieje. Lakier trochę za miękki i kot mi porysował maskę.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to diesel. Trochę trzeba poczekać w zimie aż się nagrzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 150KM 110kW
[l/100km]